Bokningsvillkor
1. Bokningsbekräftelse
Bekräftelse av din bokning sker i form av en eller flera biljetter.
Varje biljett skickas som ett SMS till angivet mobiltelefonnummer.
Vid leveransproblem måste du kontakta kundtjänst i god tid innan aktuellt event.
Ett kvitto skickas även till angiven e-post.
2. Borttappad biljett
Skulle en levererad biljett tappas bort kan den skickas ut på nytt.
Kontakta kundtjänst i god tid innan aktuellt event.
3. Återbud
Vid återbud kontakta kundtjänst.
4. Personuppgifter
Biljettkiosken värnar om din personliga integritet och skyddar dina personuppgifter enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
5. Kundtjänst
Vid frågor kontakta Biljettkiosken per e-post eller använd kontaktformuläret.
2018-05-25 00:00