Varför krångla? Biljettkiosken är första biljettsystemet att erbjuda biljettköp med Swish
Nyfiken på Biljettkiosken?

Bokningsvillkor

1. Bokningsbekräftelse

Bekräftelse av din bokning sker i form av ett bokningsbevis.
Varje bokning bekräftas via SMS till angivet mobilnummer samt via e-post.
Vid leveransproblem måste du kontakta support@biljettkiosken.se i god tid innan aktuell kurs. En bokningsbekräftelse skickas även till angiven e-post.

2. Borttappat bokningsbevis

Skulle ett levererat bokningsbevis tappas bort kan det skickas ut på nytt.
Kontakta support@biljettkiosken.se i god tid innan aktuell kurs.

3. Avbokning

Återbud lämnas senast tre dagar innan kursstart för att ge plats åt nästa på kölistan. För avbokning kontakta support@biljettkiosken.se.

4. Personuppgifter

Biljettkiosken (bokningshanteraren) värnar om din personliga integritet och skyddar dina personuppgifter enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.

Musikerförbundet/Digitala Musiklyftet behandlar alltid dina personuppgifter i enlighet med tillämplig lagstiftning. Vi tecknar personuppgiftsbiträdesavtal med våra samarbetspartners. Läs Musikerförbundets integritets- och personuppgiftspolicy.

5. Musikerförbundets värdegrund

Våra kurser arbetar för jämställdhet, jämlikhet och inkludering och bygger på demokratiska grunder med respekt för alla som deltar. Samtliga deltagare och utbildare ska känna sig välkomna och trygga på våra kurser, enade kring kärleken till musiken. Vi tror på vänlighet, respekt och hjälpsamhet när det behövs.

6. Intyg

Utbildningen går under EUs förordning om Stöd av mindre betydelse. Beroende på företagsform så kommer ett intyg att mailas ut separat för digital underskrift.

7. Kundtjänst

Vid frågor kontakta Biljettkiosken per e-post eller använd kontaktformuläret.

2022-10-25 15:00

Konsert, Show och Artist


Festival


Opera, Teater och Film


Sport


Nattklubb


Övriga kiosker