Bokningsvillkor
1. Bokningsbekräftelse
Bekräftelse av din bokning sker i form av ett bokningsbevis.
Varje bokning bekräftas via SMS till angivet mobilnummer samt via e-post.
Vid leveransproblem måste du kontakta support@biljettkiosken.se i god tid innan aktuell kurs.
En bokningsbekräftelse skickas även till angiven e-post.
2. Borttappat bokningsbevis
Skulle ett levererat bokningsbevis tappas bort kan det skickas ut på nytt.
Kontakta support@biljettkiosken.se i god tid innan aktuell kurs.
3. Avbokning
Återbud lämnas senast tre dagar innan kursstart för att ge plats åt nästa på kölistan. För avbokning kontakta support@biljettkiosken.se.
4. Personuppgifter
Biljettkiosken (bokningshanteraren) värnar om din personliga integritet och skyddar dina personuppgifter enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
Musikerförbundet/Digitala Musiklyftet behandlar alltid dina personuppgifter i enlighet med tillämplig lagstiftning. Vi tecknar personuppgiftsbiträdesavtal med våra samarbetspartners. Läs Musikerförbundets integritets- och personuppgiftspolicy.
5. Musikerförbundets värdegrund
Våra kurser arbetar för jämställdhet, jämlikhet och inkludering och bygger på demokratiska grunder med respekt för alla som deltar. Samtliga deltagare och utbildare ska känna sig välkomna och trygga på våra kurser, enade kring kärleken till musiken. Vi tror på vänlighet, respekt och hjälpsamhet när det behövs.
6. Intyg
Utbildningen går under EUs förordning om Stöd av mindre betydelse. Beroende på företagsform så kommer ett intyg att mailas ut separat för digital underskrift.
7. Kundtjänst
Vid frågor kontakta Biljettkiosken per e-post eller använd kontaktformuläret.
2022-10-25 15:00